Seniorigolf

sähköposti:raimokallunki@gmail.com

WhatsApp ryhmä Golfseniorit perustettu

Hei Golffarit

Golfkentät alkaan nyt marraskuussa mennä ainakin Suomessa kiinni. Mutta tämänhän ei tarvitse merkitä sitä, että jätämme kokonaan mailat odottamaan ensi kesää. Ehkä kuitenkin jonkin aikaa tulee taukoa itse kullakin golfin peluussa. Joku meistä saattaa matkustella etelään ja ehkä mailojen kanssa ja siten kausi saattaa jatkuu edelleen.

Golfsimulaattorit ovat jo käytettävissä täällä Raumalla entisessä osoitteessaan (Rauman Golf studio, Kaivopuistontie 33, Rauma) ja siellä taitaa porukkaa jo käydäkin omaan tahtiin.

Kysynkin tässä jo mukana olleilta ja mahdollisilta uusilta tulijoilta, milloin ja miten aloitetaan siellä käynnit? Voitte ilmoittautua minulle kiinnostuksesta ja ehdotuksia milloin aloitettaisiin vaikka sähköpostilla tai tekstiviestillä.

Itse ajattelisin, että tammikuussa tai helmikuussa voitaisiin toimintaa käynnistää ohjatusti. Tuolloin kerätään kiinnostuneista ryhmä tai useampi ja varataan golfsimulaattoriin vakiovuoroja. Tietysti jo nyt ennen joulua voidaan ryhmä kerätä kasaan, jos kiinnostusta asialla löytyy. Ns. vakiovuoro tarkoittaisi aikaa, joka voisi olla viikoittainen tunti tai joka toinen viikko samana viikonpäivänä ja klo-aikana. Yhden tunnin ajalla voisi olla max. 4 henkeä kerrallaan lyömässä. Kulut jaettaisiin ryhmän henkilöiden kesken tasan niin ja kulu jäisi per henki noin 5 euroon tunnilta (edellyttäen 4 henkeä ryhmässä).

Toivottavasti saadaan lisää uusia golffareita mukaan toimintaamme. Myös he, jotka ovat vasta suunnitelleet aloittavansa golfaamisen ovat tervetulleita mukaan ryhmämme toimintaan. Minulle voi ilmoittautua ja annan mielelläni lisätietoa miten ryhmämme toimii ja mitä tukea ryhmästämme saa golfaamisen aloittamiseen. Viime kaudella aloitti ryhmässämme kaksi henkilöä golfaamisen, jotka eivät olleet ennen pelanneet. He suorittivat ns. "green cardin" keväällä eli peliluvan golfin harrastamisen golfkentillä.

Tässä vaiheessa ei muuta kuin hyvää syksyn jatkoa kaikille